Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
Oracle Database 11g Standard Edition One надає безпрецедентну простоту використання, потужність та співвідношення ціни та продуктивності для робочих груп, департаментів, а також веб-додатків для серверів, оснащених не більш ніж двома процесорними роз'ємами >
Oracle Database 11g Standard Edition One призначена для використання на малих і середніх швидко розвиваються. Вона проста та інтуїтивна в установці та налаштуванні, доповнена вбудованими модулями самоврядування. Oracle Database 11g Standard Edition One управляє всіма даними компанії і дозволяє всім діловим додаткам використовувати переваги СУБД Oracle, які гарантують високу продуктивність, зручність, безпеку та надійність. Oracle Database 11g Standard Edition One повністю сумісна з усіма іншими редакціями СУБД Oracle, що дозволяє забезпечити ваші інвестиції в міру зростання потреб компанії у використанні рішень для управління базами даних.
>Параметри Oracle Database 11g Standard Edition One
- Мінімальна кількість ліцензій користувача - 5, максимальна кількість процесорів 2;
- Призначена для компаній зі штатом до 400 співробітників;
- Обсяг баз даних – до 500 ГБ;
- Швидке встановлення та налаштування, вбудовані модулі автоматизації керування;
- Підтримує всі типи даних та всі програми;
- Базові можливості реплікації даних для баз даних підрозділів компанії;
- стабільно висока продуктивність, готовність, безпека та надійність;
- Повністю підтримує апгрейд до редакцій Standard Edition та Enterprise Edition.
Переваги Oracle Database 11g Standard Edition One
1. Скорочення бізнес-ризиківперевірка часом надійність, стабільність та безпека Oracle Database 11g Standard Edition One у поєднанні з вбудованими модулями автоматичного резервного копіювання та відновлення допомагають захистити інформацію у разі відмови живлення, виходу системи з ладу, помилок, аварій, хакерських атак, необережності співробітників та інших загроз.
2. Оптимізація інформаційних потоківЦентралізація даних підтримує оптимізацію інформаційних потоків, допомагаючи забезпечувати точність, достовірність та оглядовість даних. Складання змістовних звітів стає більш швидким, простим і потребує менших витрат.
3. Підвищення адаптивностіВпровадження єдиного сховища даних допомагає оптимізувати бізнес-процеси та дозволяє змінювати їх більш швидкими та простими методами. Завдяки оптимізації інформаційних потоків підвищується не тільки швидкість та надійність процесу прийняття рішень, а й гнучкість компанії, а також її здатність реагувати на зміну попиту, наприклад, шляхом прискорення часу виведення продукції на ринок.
Дотримання нормативних вимог та єдина звітність стає все більш важливим питанням для багатьох компаній, незалежно від їх розміру. Централізація, автоматизація та прозорість бізнес-процесів, що забезпечуються СУБД Oracle Database 11g, дозволяють проводити аудити швидше, простіше і з меншими витратами.
5. Скорочення витратЗа рахунок автоматизації, централізації, простоти інтеграції та масштабованості СУБД Oracle Database 11gдозволяє зменшити обсяги виконуваних вручну завдань адміністрування, а також допомагає продовжити термін служби існуючої інфраструктури та звести до мінімуму майбутні витрати в міру зростання потреб.
6. Оптимізація операційСУБД Oracle Database 11g підвищує оглядовість інформації та дозволяє легко використовувати її в бізнес-процесах. В результаті ви зможете досягти оптимізації, гнучкості та прозорості бізнес-процесів, що допомагає швидше виявляти та усувати несправності, підвищити ефективність в цілому, а також адаптуватися до змін.
7. Вбудована масштабованістьСУБД Oracle Database 11g Standard Edition One сама по собі вже забезпечує функціональність корпоративного класу. Крім того, завдяки тому, що всі версії СУБД використовують ті самі технології та інтерфейси, полегшується перехід до більш масштабних продуктів у міру зростання підприємства. Незалежно від версії використовуваної СУБД, ключові технології та інтерфейси зберігаються, що дозволяє швидко та легко оновлювати версії та скорочувати час та витрати на навчання.
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті