Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
Statuspage - найкращий спосіб інформування клієнтів та співробітників про статуси та інциденти, а також надавати інформацію під час збоїв.
Ключові можливості:
- Інциденти та планове техобслуговування
Інциденти — ось суть інформування про статуси. Підготуйте заздалегідь шаблони інцидентів і дайте користувачам можливість дізнаватися про відмови та планове техобслуговування в режимі реального часу. - Показники ефективності
Щоб відображати такі показники, як час безперебійної роботи та час відгуку, виконайте інтеграцію з засобами моніторингу, що вже використовуються. Зміцнюйте довіру, демонструйте свою надійність та дайте клієнтам можливість самостійно вирішувати проблеми. - Розміщення за межами вашої інфраструктури
Ми витратили багато часу на дублювання всієї системи, щоб інструмент StatusPage був доступний, коли вам це потрібно. Навіть якщо у вас є серйозний збій, сторінка статусів продовжує працювати. - API у стилі REST
Не знайшли потрібну інтеграцію? Створіть свій власний за допомогою API для StatusPage. Бажаєте додати вбудований статус до програми або на клієнтський портал? Скористайтеся вбудовуваною бібліотекою javascript. - Потужні надбудови та інтеграції
Отримайте доступ до постійно поповнюваної колекції безкоштовних надбудов та інтеграцій. Починаючи з публікації інцидентів у Twitter і до автоматизації створення інцидентів у PagerDuty, ми постійно працюємо над розширеннями основного продукту. - Єдина система автентифікації для корпоративних клієнтів
Хочете інформувати лише співробітників? Сховайте сторінку статусів від сторонніх очей і захистіть доступ за допомогою SSO на базі SAML або автентифікації Google. - Створюйте свої компоненти
Показуйте статуси різноманітних сервісів, задіяних у вашій інфраструктурі чи роботі, будь то веб-сайт, API або офісний Wi-Fi. - Розмовляйте однією мовою
Зберігайте відповіді на повідомлення про типові інциденти за допомогою шаблонів інцидентів. Тепер не потрібно підбирати слова, коли щось іде не так. - Використовуйте підписки
Не допускайте появи нескінченних повідомлень до служби підтримки під час відмови. Нехай користувачі підпишуться на SMS- або поштові повідомлення про стан усієї системи або окремих компонентів. - Персоналізуйте оформлення
Налаштуйте зовнішній вигляд сторінки статусів — додайте на неї свій логотип, CSS та HTML. Нехай користувачі почуваються як удома!
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті