Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
ПЗ забезпечує формування звітності, контроль над подіями Group Policy та Active Directory, повідомляє про кожну зміну, дає можливість проводити порівняння поточних об'єктів та налаштувань з їхніми показниками за попередніми датами.
Основні переваги продукту
Продукт відіграє важливу роль у забезпеченні безпеки інформації та роботи системи без збоїв. ПЗ дає можливість автоматизувати контроль над подіями, зменшує ризик зловживання наявними привілеями, сприяє дотриманню галузевих та державних норм.
Звіти, що формуються, включають:
- зміни;
- додавання;
- видалення, які здійснюються всіма комп'ютерами, користувачами.
Проведення аудиту без перерви
Забезпечується повний контроль. Використовується дворівнева система. Можна легко звернутися до подій, які сталися навіть кілька років тому. ПЗ дозволяє відстежувати перевищення повноважень, який користувач вніс найбільшу кількість змін і т.д.
Відстеження всіх модифікацій, скасування небажаних змін
Отримуйте дані: що, коли та ким було змінено. Підсумки зберігаються одразу на головній сторінці. Їх легко використовувати у подальшій роботі. При виявленні небажаних змін можна скористатися майстром відновлення об'єктів. Каталог повернеться до початкового стану. Перезавантаження не потрібне. Зміни набувають чинності оперативніше, ніж при користуванні продуктом для резервного копіювання.
Виявлення роботи зловмисників на початковому етапі
Застосовуючи Enterprise Overview Dashboards, можна сформувати уявлення про роботу персоналу ІТ-інфраструктури. Програмні засоби дозволяють визначити частоту змін, на які об'єкти вони впливають і так далі. Якщо виявляється коригування, що не відповідає корпоративним стандартам, використовується інтерактивний пошук. Він допомагає визначити причини, щоб унеможливити виникнення подібних ситуацій у подальшій роботі.
Продукт дозволяє:
- Відновлювати об'єкти, виправляти внесені зміни. Легко відзначити небажані коригування, відновити початкові та раніше встановлені настройки, характеристики об'єктів. Причому перезавантаження контролерів не потрібне.
- Виявлення паролів і пасивних облікових записів. Усунення неактуальної інформації у автоматичному режимі. Відстеження відбувається за вказаними параметрами. Повідомлення про поточні паролі надсилається адміністраторам та користувачам.
- Звіти для відповідності встановленим нормам безпеки. Є шаблони, які відповідають стандартам.
- Аналіз даних про вхід до системи. Інформація збирається та архівується автоматично.
- Перевірка прав доступу. Випадки виключені. Проводиться аналіз чинних прав доступу.
- Пошук подій в інтерактивному режимі. Запити вводяться так само просто, як у рядку Google. Популярні фрази можна зберегти для подальшого застосування.
- Інформація про загрози безпеці, враховуючи аналіз поведінки користувача. Підозрювальні дії виявляються на початковій стадії.
- Доступність використання агентів. Режим можна вимкнути. Продуктивність системи не знижується при включенні.
- Оперативне порівняння наявної та минулої конфігурації.
ЛіцензуванняВсі модулі ліцензуються за кількістю активних користувачів (облікових записів). Щоб точно визначити потрібну кількість, можна скористатися спеціальним скриптом. Він дозволяє швидко порахувати користувачів. У вартість ліцензій входить:
Термін – протягом 1 року. |
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті