Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
Прокат обладнання – інноваційне програмне рішення для автоматизації роботи сервісів оренди обладнання. Цей програмний комплекс створений для опитимізації роботи підприємства та швидкого обслуговування клієнтів.
Завантажити демо-версію АБ ОФІС 4.1 «Прокат».
Модуль забезпечує:
- Можливість бронювати клієнта заздалегідь за передоплатою або без неї.
- Бронювання в іншому відділенні вашої мережі.
- Видача або без попереднього бронювання.
- Підрахунок вартості в залежності від сезону та типу обладнання.
- Оренда комплекту або окремих одиниць.
- Часткова або повна оплата за вашого партнера.
- Миттєва заміна певної одиниці на іншу.
- Можливість додавання штрафів та реєстрації втрат.
- Підрахунок штрафів.
- Можливість оплати з депозиту.
- Коригування фінальної суми за допомогою знижок на розсуд оператора.
- Ремонт клієнтського обладнання, надання послуг, продаж різних товарів.
У модулі якісно реалізований механізм ведення історії клієнта, надає можливість коригування фінальної суми за допомогою знижок на розсуд оператора. Дані по всіх позиціях на складі, історія переміщення, можливість ремонту, списання та внесення залишків, а також можливість продажу будь-яких товарів та послуг оптимізує роботу Вашого бізнесу. Налаштування поділу прав доступу дозволить захистити комерційну таємницю підприємства та аналізувати ефективність роботи персоналу.
Переваги:
- Швидкий доступ до перегляду та редагування інформації про клієнта
- Повернення всього списку однією кнопкою
- Миттєва заміна певної одиниці на іншу
- Можливість отримання звітів та аналітики щодо роботи Вашого підприємства
- Поділ прав доступу
Ліцензування:Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, що становить 12 (дванадцять) місяців з дня реєстрації програми. За необхідності збільшення кількості автоматизованих місць необхідно придбати додаткові клієнтські ліцензії. АБ ОФІС "Типова конфігурація" можна доповнити додатковими модулями та розширити її можливості. |
Вимоги:
Сервер «АБ ОФІС» 4.1:
Операційні системи (*): Windows 7 SP1, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 та вище.
32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц і вище
64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище
Оперативна пам'ять:
1 ГБ для Windows 7 x32
2 ГБ для Windows 7 x64, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 і вище
Жорсткий диск :
3 ГБ вільного місця
* Для роботи сервера "АБ ОФІС" 4.1. рекомендується використання серверної операційної системи.
Клієнт «АБ ОФІС» 4.1:
Операційні системи: Windows 7 SP1, Windows 10.
32-розрядні системи: процесор із тактовою частотою 1 ГГц і вище
64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище
Оперативна пам'ять:
1 ГБ для Windows 7 x32
2 ГБ для Windows 7 SP1, Windows 10
Жорсткий диск:
100 МБ вільного місця
Як встановити:
З інструкцією зі встановлення програми можна ознайомитися за посиланням https://ab.biz.ua/support/tutorial/beginning/
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті