1
приклад: Windows 10, Kaspersky, Eset, Symantec

Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці

Придбати в один клік

Програмний РРО

Артикул: 30000003 Партномір : PPPRO Найменування : Програмний PRO

Доступність: Є в наявності

4 200,00 ₴

Програмний РРО

Mouse over the image for zoom

Більше зображень

Виберіть потрібну конфігурацію продукту

    * Обов'язкові поля

    Ціна за одиницю:

    4 200,00 ₴

    Введите число

    Кінцева ціна:
    4200.0000
    4 200,00 ₴

    Програмно-технічний комплекс для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (надання послуг), торгівлі валютними цінностями у готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), прийом готівки для подальшого переказу.

    Дозволяє друкувати чеки на підставі документів, створених у програмі «АБ ОФІС», а саме накладної відпустки/повернення, друк нульового чека, внесення/вилучення до/з каси грошей, отримання Z звіту. Модуль «Робота з програмним РРО» дозволяє скоротити витрати на придбання та обслуговування РРО, порівняно з апаратними РРО, швидко зареєструвати РРО під час відкриття нової торгової точки, інтернет-магазину тощо. ПРРО - сучасна альтернатива фізичним реєстраторам розрахункових операцій.

    30000003
    4200
    100% гарантія ліцензійного софту
    років успішної роботи на ринку
    Працюємо за безготівковим розрахунком
    Закриваємось по бухгалтерії

    Програмно-технічний комплекс для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (надання послуг), торгівлі валютними цінностями у готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), прийом готівки для подальшого переказу.

    Дозволяє друкувати чеки на підставі документів, створених у програмі «АБ ОФІС», а саме накладної відпустки/повернення, друк нульового чека, внесення/вилучення до/з каси грошей, отримання Z звіту. Модуль «Робота з програмним РРО» дозволяє скоротити витрати на придбання та обслуговування РРО, порівняно з апаратними РРО, швидко зареєструвати РРО під час відкриття нової торгової точки, інтернет-магазину тощо. ПРРО - сучасна альтернатива фізичним реєстраторам розрахункових операцій.

    МОДУЛЬ ЗАБЕЗПЕЧУЄ:

    • Надсилання інформації про продаж фіскального товару з програми АБ ОФІС;
    • Модуль формує електронні чеки та дозволяє їх роздрукувати на звичайному принтері;
    • Працює онлайн та офлайн;
    • Ведення розширеного протоколу про помилки, що виникають у процесі роботи.

     

    ПЕРЕВАГИ МОДУЛЯ:

    • Програма збереже всі операції навіть за відсутності Інтернету світла і надішле всі дані після відновлення зв'язку;
    • Швидку реєстрацію чеків у Податковій;
    • Підтримка необхідних сервісних функцій, доступних у фіскальному реєстраторі;
    • Автонумерація товарів та унікальність артикулів, використання «Коротка назва» товарів;
    • Широкі можливості керування даними доступу;
    • Не вимагає придбання додаткової техніки.

    Ліцензування:

    Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, що становить 12 (дванадцять) місяців з дня реєстрації програми.

      За необхідності збільшення кількості автоматизованих місць необхідно придбати додаткові клієнтські ліцензії.

    АБ ОФІС "Типова конфігурація" можна доповнити додатковими модулями та розширити її можливості.

    Вимоги:

    Сервер «АБ ОФІС» 4.1:

    Операційні системи (*): Windows 7 SP1, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 та вище.

        32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц і вище

        64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище

    Оперативна пам'ять:

        1 ГБ для Windows 7 x32

        2 ГБ для Windows 7 x64, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 і вище

    Жорсткий диск :

        3 ГБ вільного місця

    * Для роботи сервера "АБ ОФІС" 4.1. рекомендується використання серверної операційної системи.

    Клієнт «АБ ОФІС» 4.1:

    Операційні системи: Windows 7 SP1, Windows 10.

        32-розрядні системи: процесор із тактовою частотою 1 ГГц і вище

        64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище

    Оперативна пам'ять:

        1 ГБ для Windows 7 x32

        2 ГБ для Windows 7 SP1, Windows 10

    Жорсткий диск:

        100 МБ вільного місця

    Як встановити:

    З інструкцією зі встановлення програми можна ознайомитися за посиланням https://ab.biz.ua/support/tutorial/beginning/

    • Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?

      Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.

    • Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?

      Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.

    • Повернення коштів

      У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.

    • Як отримати диск або флешку з програмою, якщо програмне забезпечення, що купується, поставляється в електронному вигляді?

      Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.

     

    Оплата

     

    Безготівковий розрахунок
    Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.

    LiqPay
    Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard

    Готівковий розрахунок
    Готівкою кур'єру. Тільки у Києві

    Доставка

     

    Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
    Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його  електронною поштою.

    Кур'єрська доставка
    Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
    Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.

    Самовивіз
    04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
    пн.-пт. з 9-00 до 18-00

    Дивитись на карті