Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
JIRA Service Desk — це простота у використанні та налаштуванні, а також все необхідне для надання ІТ-послуг та послуг з обслуговування клієнтів. Почніть роботу легко та швидко.
JIRA Service Desk визнаний лідером серед ПЗ для забезпечення підтримки за версією G2Crowd, випередивши застарілі BMC та ServiceNow.
Ключові можливості:
- Допоможіть клієнтам вирішити свої проблеми самостійно
Самообслуговування починається тоді, коли клієнти знаходять корисну інформацію. Спростіть процес подання заявок за допомогою автоматизованої системи рекомендацій. - Інтеграція з JIRA Software
Якщо ваші команди розробників ПЗ вже використовують JIRA Software, ви можете зв'язати ІТ-заявки та беклог команди. Знаходьте проблеми до того, як настануть наслідки. - Автоматизуйте повторювані завдання
Ваша команда не може вибратися із замкнутого кола завдань, що часто повторюються, і пропущених пріоритетних запитів? Використовуйте автоматизацію, щоб ваші агенти змогли зосередитись на вирішенні важливих питань та допомогли розвантажити робочий процес. - Отримайте рішення для техпідтримки, сертифіковане ITIL
Надайте вашим ІТ-фахівцям усі необхідні інструменти для обробки запитів на обслуговування, управління інцидентами, проблемами та змінами в одному комплекті. Рішення JIRA Service Desk має сертифікат PinkVERIFY™. - Розширюйте можливості техпідтримки за допомогою надійного API
Скористайтеся JIRA Service Desk Connect та створіть інтеграцію зі своїми улюбленими програмними інструментами. Створюйте власні надбудови за допомогою API та відкритої платформи REST, щоб ваша техпідтримка стала ще кращою. - Дотримання SLA
Ніколи не виходьте за рамки вашої угоди про рівень послуг (SLA). Виконуйте важливі речі насамперед. Виконуйте налаштування та приступайте до роботи за кілька хвилин. - Створіть базу знань
Інтегруйте Atlassian Confluence з JIRA Service Desk. Платіть лише за тих, хто створює статті для бази знань. Централізуйте довідкову документацію у відкритій базі знань. - Звіти за важливими показниками
Підвищіть видимість тих показників, які дійсно важливі для вашого бізнесу. Поліпшіть продуктивність, усуваючи проблеми до того, як вони відбудуться. - Використовуйте на мобільних пристроях
Отримуйте критичні повідомлення з будь-якої точки світу за допомогою Atlassian HipChat. - Працюйте разом у режимі реального часу
Діліться інформацією, підвищуйте видимість та наповнюйте базу знань за допомогою єдиної платформи. - Розширюйте можливості служби техпідтримки
В Atlassian Marketplace доступно понад 1800 надбудов для управління матеріалами, створення опитувань тощо.
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті