Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці
Придбати в один клік
Модуль «Мінімаркет» призначений для оптових складів, роздрібних мереж, продуктових та непродуктових магазинів, дозволяє автоматизувати товарний облік та процеси торгівлі, керувати запасами, гнучко налаштовувати правила ціноутворення, вести складські операції, відстежувати продажі, вести роботи з постачальниками.
>Завантажити демо-версію АБ ОФІС 4.1 «Мінімаркет».
>
Модуль містить зручний інтерфейс робочого місця касира, підтримку сканера штрих-кодів, друку товарних чеків, етикеток, цінників. Дозволить керувати товарами, цінами, налаштовувати для покупців бонусні програми лояльності. Модуль дозволяє формувати звітність для аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень.
Модуль забезпечує:
• "Робоче місце касира", де надано всю необхідну інформацію для продажу товарів клієнтам:
o залишки товарів та їх ціни;
o знижки згідно з дисконтними картками клієнтів;
o список товарів, які вибрав клієнт;
o загальна сума за накладною (чеком)
o сума оплати (здавання)
o опція автоматичного створення документа "Прихід до каси".
• швидкий пошук та продаж товарів за такими параметрами:
o штрих-код (рекомендується для прискорення обслуговування клієнтів)
o код;
o назва товару;
o категорії (групи товарів).
• сканування штрих-коду з облікової картки (надання знижки)
• сканування штрих-коду товарів (продаж товарів);
• введення суми оплати (автоматичний розрахунок здачі)
• закриття накладної (друк на фіскальний реєстратор (або чековий POS-принтер), створення документа "Прихід до каси")
• підготовка до обслуговування наступного клієнта (автоматичне очищення старих даних на екрані).
Модуль тісно інтегрований з торгівельним обладнанням для торгівлі:
• сканерами штрих-кодів (підтримуються USB-моделі та моделі в розрив клавіатури)
• фіскальними реєстраторами;
• чековими POS-принтерами;
• вагами (у тому числі вагами з чекодруком)
• принтерами друку штрих-кодів (для товарів без штрих-коду)
• дисплеями покупців.
Переваги:
• облік та контроль руху коштів у касі та на розрахунковому рахунку;
• контроль заборгованості перед постачальниками;
• готовий комплект звітів, які дозволяють ефективно аналізувати роботу магазину;
• підвищення швидкості обслуговування клієнтів;
• мінімізація можливості помилок касира за рахунок спрощення механізму продажу товарів.
Ліцензування:Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, що становить 12 (дванадцять) місяців з дня реєстрації програми. За необхідності збільшення кількості автоматизованих місць необхідно придбати додаткові клієнтські ліцензії. АБ ОФІС "Типова конфігурація" можна доповнити додатковими модулями та розширити її можливості. |
Вимоги:
Сервер «АБ ОФІС» 4.1:
Операційні системи (*): Windows 7 SP1, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 та вище.
32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц і вище
64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище
Оперативна пам'ять:
1 ГБ для Windows 7 x32
2 ГБ для Windows 7 x64, Windows 10, Windows Server 2008 R2 SP1 і вище
Жорсткий диск :
3 ГБ вільного місця
* Для роботи сервера "АБ ОФІС" 4.1. рекомендується використання серверної операційної системи.
Клієнт «АБ ОФІС» 4.1:
Операційні системи: Windows 7 SP1, Windows 10.
32-розрядні системи: процесор із тактовою частотою 1 ГГц і вище
64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц і вище
Оперативна пам'ять:
1 ГБ для Windows 7 x32
2 ГБ для Windows 7 SP1, Windows 10
Жорсткий диск:
100 МБ вільного місця
Як встановити:
З інструкцією зі встановлення програми можна ознайомитися за посиланням https://ab.biz.ua/support/tutorial/beginning/
-
Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?
Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.
-
Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.
-
У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.
-
Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.
Оплата
Безготівковий розрахунок
Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.
LiqPay
Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard
Готівковий розрахунок
Готівкою кур'єру. Тільки у Києві
Доставка
Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його електронною поштою.
Кур'єрська доставка
Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.
Самовивіз
04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
пн.-пт. з 9-00 до 18-00
Дивитись на карті