1
приклад: Windows 10, Kaspersky, Eset, Symantec

Завантажте специфікацію з переліком і кількістю цікавих для Вас програм і отримайте КП на свою поштову скриньку протягом 30 хвилин. Для держустанов та освітніх організацій діє окрема політика ціноутворення. Подробиці

Придбати в один клік

Рішення для контакт-центру Sunflower Communications

Артикул: 20000996 Партномір : SFC-Communications-rp Найменування : Sunflower Communications request price

Доступність: Є в наявності

1,20 ₴

Рішення для контакт-центру Sunflower Communications

Mouse over the image for zoom

Більше зображень

  • Решение для контакт-центра Sunflower Communications

Виберіть потрібну конфігурацію продукту

    * Обов'язкові поля

    Ціна за одиницю:

    ---

    Введите число

    Кінцева ціна:
    Ціна на запит
    Софт дозволяє якісно обслуговувати звернення клієнтів, організовувати маркетингові кампанії, проводити опитування, актуалізувати бази даних, налаштовувати інтерактивне спілкування через IVR, e-mail та web-чат, а також гнучко керувати чергами дзвінків та їх категоризацією, проводити інтеграцію з іншими ІТ-продуктами, записувати розмови та монітори операторів, налаштовувати IVR, збирати статистику за зверненнями та формувати кастомізовані звіти будь-якої складності. 20000996
    1.2
    Sunflower
    100% гарантія ліцензійного софту
    років успішної роботи на ринку
    Працюємо за безготівковим розрахунком
    Закриваємось по бухгалтерії
    РІШЕННЯ ДЛЯ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ «CONTACT CENTER: SERVICE PROVIDER» ВІД КОМПАНІЇ SUNFLOWER COMMUNICATIONS  
    Мультимедійний софт для колл-центрів та відділів продажів від британського вендора Enghouse Interactive – лідера з підключення робочих місць у «хмарі» з часткою світового ринку в 14,3%, 1000 клієнтів та 280 000 операторів. Рішення працює в єдиному інтерфейсі, гарантує відмовостійкість на рівні 99,9%, надає понад 30 видів історичних та он-лайн звітів про діяльність контакт-центру. Софт дозволяє якісно обслуговувати звернення клієнтів, організовувати маркетингові кампанії, проводити опитування, актуалізувати бази даних, налаштовувати інтерактивне спілкування через IVR, e-mail та web-чат, а також гнучко керувати чергами дзвінків та їх категоризацією, проводити інтеграцію з іншими ІТ-продуктами, записувати розмови та монітори операторів, налаштовувати IVR, збирати статистику за зверненнями та формувати кастомізовані звіти будь-якої складності. Використовується у роботі аутсорсинговими контакт-центрами, телеком-операторами, банками, страховими компаніями, службами доставки з кількістю операторів від 5 до 500 співробітників.  
    КЛЮЧОВІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОДУЛІ РІШЕННЯ МУЛЬТІ (ОМНІ) - КАНАЛЬНА ОБРОБКА ЗВЕРНЕНЬ
    • Підтримка голосу\відео\чат -mail
    • Єдина черга для всіх видів звернень
    ВИХІДНІ КАМПАНІЇ
    • План набору номера з можливістю прописати маршрут для довільної кількості шлюзів
    • Автоматичний дзвінок у режимах Predictive\Progressive\Preview\IVR
    • Робота з базами даних
    • Правила дзвінка кількох номерів в рамках одного контакту
    • Вбудований менеджер передзвонів
    • Сценарії розмови операторів контакт-центру
    ВХІДНІ КАМПАНІЇ
    • Маршрутизація та обслуговування виклику в IVR скриптах
    • Готові автоматизовані сервіси самообслуговування (Баланс за рахунком, блокування, передзвони, автоінформування та багато іншого)
    • Призначення рівня кваліфікації, пріоритету та часу обслуговування дозволяє дуже точно підбирати оператора для обробки
    • Протокол мовної аналітики
    • Скрипт розмови оператора, вбудована інформаційна система
    РОБОЧЕ МІСЦЕ ОПЕРАТОРА
    • Веб-додаток та/або стаціонарний телефон\альтернативна доставка
    • Керування статусами та причинами відсутності
    • Управління дзвінками (відповідь\утримання\переклад\запланувати передзвін\завершити діалог)
    • Запит допомоги супервізора
    • Інтерфейс роботи з інформаційною системою
    • Можливість роботи з дому
    РОБОЧЕ МІСЦЕ СУПЕРВІЗОРУ
    • Звіти історичні та реального часу
    • Повідомлення про настання контрольних подій
    • Перегляд екрана монітора оператора
    • Підключення до розмови в режимі реального часу
    • Надсилання повідомлень оператору через чат
    РОБОЧЕ МІСЦЕ АДМІНІСТРАТОРА
    • Автоматизація роботи call-центру
    • Налаштування контакт-центру через систему графічних сценаріїв
    • Інтеграція з різними корпоративними програмами
    • Система логування дій та подій у програмі
    • Сповіщення параметрів call-центру
    Варіанти придбання: купівля у власність; щомісячна оренда ліцензій.  
    Вимоги до параметрів IP-каналу:  
    • Пропускна здатність каналу на 1 оператора: 100кбіт/с в обидві сторони.
    • Трафік у режимі простою: – 1-10кбіт/с.
    • Трафік у режимі розмови – близько 20 кбіт/с при 729-му кодеку та близько 80 кбіт/с для 711-го (планується використовувати 711-й кодек)
    • Затримки до платформи КЦ: не більше 100мс
    Вимоги до параметрів робочої станції:
    • OS Windows 7, 8, 8.1, 10 (32&x64)
    • Internet Explorer 11, Firefox*, Chrome*, Opera*
    • Пам'ять 2GB (і більше)
    • HDD 50Мб+
    • Процесор 2Х1Ггц і вище (не використовувати мобільні платформи у поєднанні з «важкими» офісними програмами)
    • Стандартний аудіопристрій Windows (AC97, hda, USB audio, Bluetooth тощо)
    • Гарнітура
    *-працює функціонал оператора, поки не доступні інструменти супервізора (статистика реального часу та прослуховування дзвінків)
    • Ви надаєте гарантію на ліцензійну продукцію?

      Softmart постачає лише оригінальне ліцензійне програмне забезпечення. Гарантію на ПЗ надає його виробник. Softmart, будучи локальним партнером, гарантує, що ви отримаєте товар відповідно до міжнародних стандартів вендора та всіх необхідних складових для підтвердження легальності цього товару перед органами перевірки.

    • Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?

      Майже кожен виробник може протестувати продукт до придбання за допомогою тріал (демо) версії. Як правило, період ознайомлювальної версії складає 30 днів. Якщо вам не вдалося знайти тріал на сайті виробника, надішліть заявку нашим менеджерам на адресу info@softmart.ua і ми з радістю вам допоможемо.

    • Повернення коштів

      У разі, якщо ви передумали купувати продукт після оплати, і наші менеджери ще не розмістили замовлення в системі виробника, ви гарантовано отримуєте назад ваші кошти. Навіть якщо замовлення було розміщене у виробника, в більшості випадків є можливість зробити його скасування – ви також отримуєте повну суму оплачених коштів. Якщо політика виробника повернення коштів не передбачена, і замовлення було розміщене – ми не зможемо повернути ваші кошти, але ви гарантовано отримаєте куплений товар. Якщо у вас є сумніви щодо можливості повернення коштів – прохання зв'язатися з нашими менеджерами, і ми з радістю вас проконсультуємо.

    • Як отримати диск або флешку з програмою, якщо програмне забезпечення, що купується, поставляється в електронному вигляді?

      Якщо ви купуєте або купили програмне забезпечення в електронному вигляді, і вам з певних причин потрібно отримати товар на твердому носії (CD-, DVD-диск або флешка), ми готові завантажити необхідний дистрибутив і записати його з вашої ліцензії на потрібний носій . У цьому випадку потрібно буде сплатити лише вартість бажаного носія. Якщо ви не впевнені в якому вигляді поставляється продукт, що вас цікавить, зверніться до наших фахівців за консультацією зручним для вас способом.

     

    Оплата

     

    Безготівковий розрахунок
    Рахунки за безготівковим розрахунком виставляються вручну протягом півгодини після запиту.

    LiqPay
    Оплата за допомогою мобільного телефону, інтернету та платіжних карток Visa, MasterCard

    Готівковий розрахунок
    Готівкою кур'єру. Тільки у Києві

    Доставка

     

    Доставка здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати залежно від обраного товару.
    Якщо для активації продукту або ліцензії необхідний тільки код, то ми можемо надати його  електронною поштою.

    Кур'єрська доставка
    Для матеріальних носіїв доставка по Києву безкоштовно.
    Вартість доставки по Україні - відповідно до тарифів перевізників.

    Самовивіз
    04071, м. Київ, вул. Воздвиженська 48, оф 3.
    пн.-пт. з 9-00 до 18-00

    Дивитись на карті